lunes, 19 de agosto de 2013

Una visita encantadora

Ahir vaig tenir una gran sorpresa, hi va entrar una parella i em vam abraçar. Jo no els vaig coneixer. Ella es diu Mihaela i esta casada amb el meu estimat George, aquell George que va necessitar molt de la nostra ajuda perquè tenia una leucemia que per ser curada li urgian molts medicaments que eran carísims, parlo del sansdimmum. Aquest medicament de per si molt car a Rumania costaba sis vegades més que aquí, els era impossible comprar-lo i a mí em va ser molt complicat conseguir-ho doncs ahir es va obrir la porta de la meva ahabitació i va entrar la Mihaela que es la esposa den George i que jo de fet no podia conèixer, és un personatje quadrat actualment dedicat al culturisme i que viu a Londres amb la seva esposa, els 2 els vaig veure molts feliços, ja porten 4 anys casats, i com que tots 2 treballen, i per tant econòmicament viuen molt bé, trobo que aquell no tan petit malalt que ara s'ha fet un home fortíssim i ple de salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario